Gyakori kérdések

Mielőtt felveszed ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot, szánj néhány percet rá és olvasd át először a Vásárlási tudnivalókat, majd az alábbi, leggyakrabban feltett kérdéseket, hátha azonnal megtalálod a választ problémádra.
Amennyiben továbbra is vannak megválaszolatlan kérdéseid, ne habozz, vedd fel velünk a kapcsolatot!


 

Nem tudok bejelentkezni a korábban megadott jelszavammal

Amennyiben nem sikerül a belépés, e-mail címed megadásával kérhetsz újat. Amennyiben nem emlékszel az e-mail címedre, amit korábban használtál, vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.



Feltétlenül kell-e regisztrálnom magam az oldalon ahhoz, hogy vásároljak?

Nem feltétlenül, de ezzel számos kedvezményben és személyre szabott szolgáltatásban részesülhetsz.



Lehetséges-e személyesen átvenni a megrendelt termékeket?

Személyes átvételre nincs lehetőség, minden csomagot kiszállítunk.



Vidéken lakom, kiszállítják ide is a csomagokat?

Igen. Cégünk az egész ország területére, a legkisebb faluba is szállít házhoz megrendeléseket. A házhozszállítás az egész ország területén ingyenes!



Megváltozott az e-mail címem, mit tegyek?

Amennyiben megváltozott az e-mail címed és regisztrált vásárlónk vagy, lépj be a régi e-mail címeddel és jelszavaddal az oldalra, majd alul, a profilcsíkon az Adataim menüben meg tudod változtatni az újra. Fontos, hogy a változtatás után, a következő belépéskor már csak az új e-mail címeddel fogsz tudni belépni!



Nem kaptam vagy nem találom a számlát a csomagban

A végszámlát a sikeres kiszállítást követően e-mailben küldjük meg.