Még nem vagy bonto24.hu felhasználó?
Regisztrálj és használd az oldalunkat kötöttségek nélkül!
A bonto24.hu-ról
Cégünkről Elérhetőség PartnereinkJogi tudnivalók
Szerzői jogok Adatvédelmi tájékoztató ÁSZFVásárlási tudnivalók
Hogyan vásárolj Információk a termékekről Regisztráció és adatmódosítás Szállítás és fizetés Biztonságos vásárlás és fizetés Kedvezmények Gyakori kérdések PanaszbejelentésGyakori kérdések
Mielőtt felveszed ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot, szánj néhány percet rá és olvasd át először a Vásárlási tudnivalókat, majd az alábbi, leggyakrabban feltett kérdéseket, hátha azonnal megtalálod a választ problémádra.
Amennyiben továbbra is vannak megválaszolatlan kérdéseid, ne habozz, vedd fel velünk a kapcsolatot!
Nem tudok bejelentkezni a korábban megadott jelszavammal
Amennyiben nem sikerül a belépés, e-mail címed megadásával kérhetsz újat. Amennyiben nem emlékszel az e-mail címedre, amit korábban használtál, vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.
Feltétlenül kell-e regisztrálnom magam az oldalon ahhoz, hogy vásároljak?
Nem feltétlenül, de ezzel számos kedvezményben és személyre szabott szolgáltatásban részesülhetsz.
Lehetséges-e személyesen átvenni a megrendelt termékeket?
Személyes átvételre nincs lehetőség, minden csomagot kiszállítunk.
Vidéken lakom, kiszállítják ide is a csomagokat?
Igen. Cégünk az egész ország területére, a legkisebb faluba is szállít házhoz megrendeléseket. A házhozszállítás az egész ország területén ingyenes!
Megváltozott az e-mail címem, mit tegyek?
Amennyiben megváltozott az e-mail címed és regisztrált vásárlónk vagy, lépj be a régi e-mail címeddel és jelszavaddal az oldalra, majd alul, a profilcsíkon az Adataim menüben meg tudod változtatni az újra. Fontos, hogy a változtatás után, a következő belépéskor már csak az új e-mail címeddel fogsz tudni belépni!
Nem kaptam vagy nem találom a számlát a csomagban
A végszámlát a sikeres kiszállítást követően e-mailben küldjük meg.